12.-14.april deltok vi med hele 21 spillere på Otta Open. Dette må være den største turneringen i Norge i år med hele 256 påmeldte fra 20 klubber? Det var deltagere fra Mehamn og Båtsfjord i nord til Hurum, Drøbak og Nøtterø i sør. I tillegg til en hel horde fra både Trøndelag og vestlandet... Det ble i løpet av helgen spilt 421 kamper!

Til tross for denne gode deltagelsen; Fron gjorde det svært bra!
Vi hadde 6 deltagere i U11. Anders Jevne og Olav Amundsen vant herredouble U11 i en svært jevn 5-setts-kamp mot et annet fronspar; Johan Pettersen og Martin Sandbu. Mathias Østlie og Kristoffer Eide kom til kvartfinalen og leverte gode kamper. I single vant både Mathias, Kristoffer, Olav og Anders sine innledende puljer, men måtte se seg slått i kvartfinalene i svært jevne oppgjør. I denne klassen var det 27 deltagere.
På seniorsiden gikk det også fint. Daniel Holst vant herredouble i A-klassen sammen med Noralf Gamlem fra Norborg.

I B-klassen ble det seier til Pål Endre Pedersen i single. Sammen med Charlotte Wahlquist vant han også mixed og tok 2. plass i herredouble sammen med Runar Rygh Løkken. Håvard Wangen ble nr. 3 i herresingle.

I C-klassen vant Charlotte single og ble nr. 2 i damedouble sammen med Anna E. Rygh. I mixed ble det seier til Anna sammen med Søren Christensen. Runar tok 3. plass i herresingle

Steinar Løkken vant herresingle veteran.
Over ser dere bilder av alle fra Fron BK som tok premie på årets Otta Open untatt Håvard.

Nederst ser vi Søren gi en velfortjent applaus til alle sammen...også til alle som gjorde en solid innsats uten å nå helt til topps denne gangen!