Til alle medlemmer i Fron Badmintonklubb
17. febr.2003.

Vi er inne i en svært aktiv periode, mye trening, spill og moro i hallen.

For de yngste vil vi prøve å få til to kampkvelder mot Pillarguri. En av disse på Vinstra, den andre på Otta. Tidspkt. er ikke fastlagt, men planen er å få det til før påske.

Det blir også minst to sonetreninger til denne sesongen, noen av dere har allerede vært med på en i november og en i desember. Problemet er å finne et passende tidspunkt, det er mye som skjer, særlig for U17 og U19 spillerne.

Turneringer som kan være av interesse for noen:

15. mars: Sandefjord. Singleturnering for U11 – U15, også nybegynnerklasser.
Påmeldingsfrist er 1. mars.

20.- 23. mars: UBM i Båtsfjord. Dette gjelder U15 og U17 spillere. Vi håper å fortsette
tradisjonen med å ta medaljer!! Påmeldingsfrist er 20. februar.

4. – 6. april: Otta Open. En turnering som er aktuell for ALLE, både små og store.
Påmeldingsfristen er 12. mars.

25. – 27. april: NM for junior, Sandefjord. Aktuelt for U19 og U17 spillere.
Påmeldingsfrist er 25. mars.

13. – 15. juni: Midtsommernattsturnering på Vinstra. Svært aktuell for U17 spillere og oppover til veteraner. Påmeldingsfrist er 13. mai.

Info. om turneringer etc. kommer opp på tavla vår i hallen. Følg med på den!
Jeg ser fram til mange hyggelige timer i hallen utover ettervinteren og våren!!

Steinar.

Lukk vindu