Resultater

Senior: Daniel Holst vant HDA sammen med Bjørn Hamang fra Rykkinn. I B-klassa ble Runar Rygh Løkken nr. 3 i HS, mens Runar og Pål Endre Pedersen tok en flott 2. plass i HD.Her ble Steinar Løkken og Magnus Haakens, Drøbak/Frogn nr. 3.
Anna Elisabet Rygh og Stine Lilleengen fra Frogner tok 2. plass i DDC, mens Anna Elisabet og Einar Jevne vant MD. Her ble det 2. plass til Steinar Løkken og Reyna Anmarkrud, Frogner.

I U15 klassa ble det to seire til Fron. Martin Sandbu/Henning Østli i HD, og Anders Jevne/Ingrid Teistung, Hamar i MD.

U13 klassa for gutter ble dominert av Fronspillere. I HS vant Anders Jevne med Halvor Bråten på 2. plass.
I HD ble det også ren Fronsfinale. Her ble Olav Amundsen/Halvor Bråten nedkjempet av Anders Jevne/Tore Nymoen i to sett. Halvor Bråten og makker Ida Dahlsveen, Frogner tok dessuten 2. plass i MD.
Fron`s sjuende seier kom i HDU13 for nybegynnere. Her vant Ola Jevne og Simen Falkenhaug.

Rikard Slaastuen i U17, Fredrik Rytviken og Diako Mavlodi i U15 kjempet drabelig og vant alle minst en kamp, men kom ikke videre til sluttspillet.
I tillegg til disse plasseringene, ble det spilt mange gode kamper. Det er tydelig at hele gjengen fra Fron BK er på rett vei!

I tillegg til alle gode enkeltprestasjonene, ble Fron nest beste klubb, bare slått av arrangørklubben som hadde 60 deltagere.
Fron hadde også de to største poengsankerne på turneringa, Anders Jevne og Halvor Bråten.